Aloha Buddy
S5, E8: Buddy needs to find a sober coach in order to meet the gang in Hawaii. Whitney feels betrayed when Glenn admits he wasn't truthful about a very important detail of the 5k race. Babs gets jealous over Glenn's former girlfriend, Keiko.