Aloha Ke Kahi I Ke Kahi
시즌 4, 에피소드 1: After McGarrett and Wo Fat narrowly escape from maximum security, gunmen storm Five-0 headquarters, compromising Kono and Adam's secret location in Hong Kong and forcing McGarrett to break the law and turn on his own in order to find a kidnapped Catherine. Chi McBride guest stars as SWAT Captain Lou Grover and Henry Ian Cusick guest stars as a member of a terrorist organization.