Luxe for Less Alone On Two Islands
S1, E2: Parents of young, twin girls wait for their luxury renovation before moving into their newly purchased home. Working with a modest budget, Michel and his team aim to create two large kitchen islands, high end living and office spaces and a kid's playroom.