Alpaca-lypse
S6, E2: Dr. Ross goes to surgery when constipation becomes serious for a tegu lizard. Dr. Blue treats a boxer that can barely breathe. The docs help a baby alpaca in distress and are given VIP access to a special event as a thank you.