Alpha, Bravo, Unicorn / A Game of Cat and Mouse
S2, E2: Penn and team return to Wingfire Academy to help the dragons fight a squadron of fearsome unicorns. Penn, Sashi and Boone zap onto a spaceship that's drifting into a black hole.