Alter Ego
S6, E22: What starts out as a valiant effort to win back the heart of Spence's ex-girlfriend, Denise, quickly goes south as Danny gets a sudden case of lockjaw and the group spends all the money they took out as cash advances from their credit cards. Meanwhile, Arthur fills in at the front desk of the senior center and has some words with the pudding vendor.