Alternative History of the German Invasion
S4, E4: After losing out in registration for “The History of Ice Cream,” the study group begins their European History class with Professor Noel Cornwallis (Malcolm McDowell, “Entourage,” “Franklin and Bash”). To make matters worse, the group encounters the return of the arrogant German students from last season, which Jeff (Joel McHale) and Shirley (Yvette Nicole Brown) faced over the foosball table. Meanwhile, much to Dean Pelton’s (Jim Rash) dismay, Chang (Ken Jeong) returns to campus with a bad case of “Changnesia,” appearing not to remember anything of last year’s Armageddon.