Always a Thief
S6, E19: Charming jewel thief Dennis Stanton (Keith Michell), now an insurance investigator, becomes involved in two murders while checking into the theft of a valuable silver dollar. Guest stars: Shirley Knight, Dina Merrill. With Angela Lansbury.