Always Do the Right Thing
S1, E6: With Jenny out of town for work, Nurse Joe faces the challenges of parenting Christopher alone. Music Joe brings unexpected attention to his son, Zeke. Cop Joe and Amy struggle with a major decision that could upend their world.