Am I Blue?
S1, E11: When Hank learns Tucker's father has a substance abuse problem, he suggests a visit to rehab. But Tucker's father prefers to clean up through an Ultra Rapid Detox program, a risky method that Hank objects to. Meanwhile, Evan tries to drum up business with a local nightclub owner -- which leads to a misunderstanding with an employee that Evan and Divya have to clear up. Hank and Jill attempt to contact Boris, who has fled to New York.