S1, E6: Already strained by the death of her father, the relationship between Shizue Wakasa and her mother was never the same after she saw her mother with another man. But when Shizue was murdered by a serial killer, their relationship was left permanently unresolved. Five years later, the memories of Shizue return to haunt her mother when she discovers her daughter’s diary.