Amalgamation and Capital
S2, E9: Merrick goes overboard printing rumors in the 'Pioneer,' earning rebuke from Swearengen. Tolliver aims to fleece Mose Manuel of his bloodstained profits. Utter's enraged when Wolcott interrupts his and Bullock's interrogation of Mose. Alma's note causes Swearengen to amend his deal with Miss Isringhausen. Martha uses the bank's opening to open new lines of communication with Alma. Jane and Stubbs continue their unlikely alliance. Fields and Hostetler's attempt to tame a wild horse has disastrous results.