Dallas Car Sharks Amazing Apache, Restless Renegade
S2, E6: Martha and her guys bring a 1961 Chevy Apache sidestep truck back to life. JD rebuilds a red Renegade and plays a prank on the buyer. Then Ash hopes to make a quick flip of a Toyota truck after he's camouflaged the entire body.