Amazon Assassins
T1, E5: In the darkest depths of the Amazon lurks a dinosaur. Legends tell of an evil spirit inhabiting an enormous fish. Taller than a man, it is covered in scales and crushes its prey with a tongue made of bone. Jeremy Wade encounters the legendary Arapaima.