Amazoned Out
S11, E22: Superfans Molly and Nate are dropped deep in the Amazon rainforest, a place that's taken down the best of the best. Nate and Molly lean on lessons learned from their couches to push through torrential rain, relentless bugs, and extreme sleep deprivation.