Quarter Ton Teen Amber/Emily
S1, E3: Past trauma led Amber and her mom, Emily, to find comfort in food. Now, with Amber's weight well over 400lbs at the age of 16, and Emily's at almost 400lbs, they both embark on a journey to improve their lives through weight loss surgery, but things don't go as planned.