Ambush Predator
시즌 3, 에피소드 12: Severide (Taylor Kinney) and Dawson (Monica Raymund) discover startling evidence found at a storage unit fire that appears connected to the fire that took Shay’s life. Meanwhile, the firehouse bands together when Chaplain Orlovsky (guest star Gordon Clapp) is the victim of a bad car accident. Elsewhere, Chief Boden’s (Eamonn Walker) father (guest star Richard Roundtree) visits, but quickly wears out his welcome with his unsolicited parenting advice.