El Derecho de Nacer Amenazas
S1, E3: Alfredo confesses Rafael that he has a relationship with Maria Elena. Maria Elena finds out that Clemencia had a relationship with Isidro. Rafael swears Alfredo that he will kill him if he does not leave town.