America Needs TalANT, Pt. 1
S1, E18: Chyna and Lexi both get picked as finalists for the reality TV show "America Needs Talent" that tapes in LA. Chyna and Lexi end up having to pretend to be best friends when the TV show producers realize that they go to the same school.