Pati's Mexican Table American Classics, My Way
S3, E6: Pati takes some of the classic American meals and gives them an exotic yet homey Mexican twist. Plus, take a look as Pati helps make and then devours one of Mexico's famed hot dogs, Richard's in Morelia.