S16, E2: Basketball superstar Shakir “The Shark” Wilkins (guest star Henry Simmons) announces his partnership with the Orion Bay clothing line, owned by billionaire Orion Bauer (guest star Stacy Keach) and his daughter Cordelia (guest star Teri Polo). But the SVU intervenes when Orion press rep Carla Cannon (guest star Kelley Missal) tells reporters she was raped by Wilkins. When more women come forward, Benson (Mariska Hargitay) and Detective Carisi (guest star Peter Scanavino) disagree on the authenticity of each woman’s story, and Barba (Raul Esparza) takes a shaky case to court. Meanwhile, the case takes Rollins (Kelli Giddish) to her former precinct in Atlanta, where ex-colleagues bring up old memories.