America's Next Top Model Is...
S11, E12: In the cycle 11 finale, the three finalists put their Top Model experience to the test when they shoot their final CoverGirl commercial and print ad. During one of the most memorable catwalks in Top Model history, the ladies deliver a winning, winding strut, but only one will become America's Next Top Model.