Amoxicillin
T3, E8: Josh agrees to visit Ben in hospital before his brain surgery, but keeps it a secret from Arnold. Tom discovers he has chlamydia and goes to ridiculous lengths to try and treat Ella without losing her. Starring Josh Thomas.