S1, E6: Utsav finally learns a lesson and finds a new connection, making Kajal extremely jealous. Not to worry though, as Vipin capitalizes on the situation. Betrayal has become all too common on Skull Island and Angel finally lets loose on Sahil! The most dramatic and loudest elimination yet!