시즌 14, 에피소드 13: Peter learns about phone apps and overloads his phone with them. He buys a new phone with more memory and gives his old phone to Chris, which causes a series of horrible events. Meanwhile, Stewie joins a tennis club and invites Brian to be his tennis partner.