An Encounter with a Knight
S1, E4: While out in the forest, Dahlia helps a gravely wounded knight named Wolf. He tries to repay her kindness, but she declines. Meanwhile, the Trade Guild discovers an irregularity in a contract with Tobias, and Dahlia is at the center of the issue.