An Episode of Firsts
S18, E13: All hell breaks loose as the final five chefs struggle through a new challenge, leading to a bitter elimination that dramatically alters the dynamic of the group. As the remaining chefs reach the final stages of the competition, pressure is at an all-time high. Tune in to find out which chef will be sent home.