An Evil Dance Between Partners
S1, E4: It’s 2019. Across the globe, the far right is on the rise, climate change is rapidly accelerating, and democracy is under threat. Drawing on his experiences as a politician, dissident, and economist, Varoufakis offers a stark warning: that we must learn from the dark history of the 1930s if we are to avoid repeating it.