An Explosion for This Chunibyo!
S1, E2: It's great for Kazuma that he brought Aqua along with him, but unlike in a game world, much is missing from his adventurer's lifestyle. No money, no equipment, and even fighting the lowest ranking monsters is a hard-fought battle. That's when they decide to recruit new party members.