An Ideal Husband
S2, E1: Marisol finds a new love; Peri tries to keep Rosie and Spence apart; Zoila discovers that Valentina is back from Africa; Carmen and Alejandro settle in to their fake relationship; Odessa reaches her limit; Adrian and Evelyn hire a bodyguard.