An Inkling of an Awakening
S1, E5: In a game of Go that could go either way, Kaga defeats Hikaru. But instead of making him jump into a freezing cold pool, Kaga recruits Hikaru to join he and Kimihiro to play in an upcoming Go tournament at rival Kaio Middle. The only problem is Hikaru isn't even old enough to play! As he keeps playing, Hikaru finds that Go has opened up a whole new universe for him.