An Irresistible Impulse
Сезон 1, серия 3: As Lorena’s trial resumed, all agreed she had been abused. But was she legally insane when she attacked John? Millions stayed glued to their TVs as her testimony reached the fateful night she lost all control. Her lawyers had to prove she was under the influence of an “irresistible impulse,” a defense that rarely worked. As momentum seemed to swing against her, a surprise witness took the stand.