An Obvious Homicide
S1, E2: Episode 2 engages all of the viewpoints surrounding Richard Glossip's case. The confessed murderer claims Glossip forced him to kill. The detective who zeroed in on Glossip defends his investigation. But Glossip maintains his innocence.