Сезон 2, серия 20: Mindy has a run-in with the law when a surly police officer (guest star Tim Daly) admonishes her for giving his young daughter birth control pills. Meanwhile, Danny befriends a rabbi who offers to refer his congregation to Schulman & Associates because he thinks Danny is Jewish.