An Orphan Walks Into a Bar
Сезон 1, серия 1: After recovering one of John Fogerty’s (guest-starring as himself) beloved guitars, Iraq veteran Walter Sherman helps a teenage boy (guest star Brett Davern) locate his missing father, a military pilot and war hero whose plane vanished after embarking on an undisclosed mission. Walter turns to Deputy U.S. Marshal Isabel Zambada for insider information about the missing colonel. Meanwhile at the Ends of the Earth Bar, owner Leo and Walter keep a watchful eye on Willa, a teenager on parole from juvenile detention and employed at the bar as part of her probation.