An Owl on an Acorn
S1, E5: In an effort to create more revenue for the lodge, Lindsey decides to transform a rundown barn on her property into a general store. Meanwhile, mom Stacey takes Lindsey and Kelsey's love lives into her own hands by making online dating profiles.