An Unexpected Call
S1, E3: Teen Vogue sends Lauren on an overnight errand that lands her in New York City and returns to LA only to find a major surprise from her past waiting for her. Heidi realizes that work in party promotion isn't just a party. And Audrina looks for love with Brian.