Harry Wild An Unhappy Happy Is a Dangerous Thing
S1, E4: Harry and Fergus agree to help a local loan shark known as Happy find out who murdered his employee; in return, Happy will cancel the sizeable debt owed by Fergus’s father. Harry notices links between the killing and Dostoevsky’s “Crime and Punishment,” which brings her to the attention of fledgling serial killer Billy Lund.