시즌 1, 에피소드 3: The team continues to make shocking discoveries in eerie Portlock, including a mysterious obelisk in the forest. They’re joined by a psychic medium who wants to build a spiritual bridge to Nantinaq but panics when she senses a dark and deadly presence.