Сезон 1, серия 2: Anand, known for capturing the secrets of the natural world through his images, has taken on a new challenge: chicken embryos. Anand reflects on his own career evolution while photographing the metamorphosis of chickens from eggs to living creatures, a process typically invisible to the naked eye.