Anatomy Of A Joke
시즌 4, 에피소드 7: Cary has an uneasy reunion with his father (John Shea) when he and Alicia travel to Washington, D.C., to advocate for a comedienne (Christina Ricci) who is being sued by a television network for indecency. Meanwhile, a former client turns to Alicia for help, and Diane and Will question Clarke's latest strategy to help the firm out of debt. Bill Maher appears in a cameo as Himself, Amanda Peet returns as Laura Hellinger and F. Murray Abraham Returns as Burl Preston.