Ancient Advanced Technology in Central America
Сезон 1, серия 3: Join David Hatcher Childress in Costa Rica, Nicaragua and Mexico, uncovering proof of high technology in the ancient past. Going to ancient cities and megalithic sites, David Hatcher Childress and friends examine evidence of ancient technology.