And a Rockin' Harmonica
S4, E4: Michele's spent a fortune on vintage candelabras, while Amber's personalized her big day with handmade drink stirrers. Kathryn's wedding is at an art house movie theater and Heidi's invited guests to celebrate her day at a glass covered garden.