… And His Two Men and a Baby
S1, E8: Tom’s (Tian Richards) mysterious guardian angel Rowan (Albert Mwangi) makes an urgent plea for help in rescuing a missing scientist targeted by the same anti-tech conspiracy that sabotaged Barton Swift’s ship. When the Squad embarks on this mission, a surprising secret comes to light and brings Tom and Rowan closer than ever before. Meanwhile, Zenzi’s (Ashleigh Murray) simmering feelings for Isaac (Marquise Vilsón) are complicated by a bold move from Congressman Eskol (guest star Ward Horton).