This Is Me And My Sisters
S1, E5: For years, transgender women lived in fear of hanging out together, lest they become targets of violence. Here, artist/actor/decorator Van Barnes, comedic iconoclast Miss Barbie-Q and artist/filmmaker Zackary Drucker proudly and bravely bond in public, offering a glimpse of rarely seen transfeminine sisterhood.