S1, E2: When Tom (Tian Richards) discovers that an important piece of the mission to save his father is on the grounds of a family frenemy's estate, he's forced to make a tough choice - woo them with the most awkward dinner known to man. But Tom is shocked when that dinner of errors revels a dark secret from Tom's past that even Zenzi (Ashleigh Murray) didn't know. Zenzi and Tom venture into a dangerous mine to find the next capsule piece, but the only question - is their friendship strong enough to survive the secrets they've kept from each other.