And the Big Opening
S2, E10: Max and Caroline host a grand opening celebration at their new cupcake shop. To show off her success, Max invites her former flame Johnny (recurring guest star NICK ZANO) and her ex-boyfriend Robbie (recurring guest star NOAH MILLS). Recurring guest star RYAN HANSEN appears as Caroline's love interest, Andy.