And the Coming Out Party
S5, E7: When Caroline's grandmother Astrid (guest star Judith Roberts — Orange Is the New Black, Eraserhead) awakens from a coma with no knowledge of her family's massive money scandal, Caroline attempts to keep the truth hidden for a bit longer by giving Astrid one last fancy luncheon.