And the Dad Day Afternoon
시즌 6, 에피소드 18: When Han’s new therapist suggests that Max needs to confront her “daddy issues” and fear of intimacy, she reluctantly heads to Rhode Island to track down her birth father with the diner gang in tow. Also, Oleg is up in arms when Sophie wants him to help out around the house.