And the Disenchanted Forest
S4, E7: When dissension threatens the group, Baird takes the Librarians to a charismatic self-help guru's team building camp on the edge of a forest where people have been mysteriously disappearing. Is there a monster in the woods? Or is something more sinister going on? And can the Librarians get their team mojo back in time to defeat it?